COS’E’ PER TE MONTAGUTO? ECCO COSA PENSA MINGUCCIO


Ricordate la domanda "Cos’è per voi Montaguto"? Ebbene, Minguccio ha provato a rispondere, nel forum. E le sue parole ci hanno commosso. Senza aggiungere altro, vi facciamo leggere ciò che ha scritto. Mingu, sai sempre come toccare i tasti giusti! Fazioso dice "Montaguto è una parte di tutti noi… " e qeust la vrta’ o e cha "Tutti noi e’ una parte di Montaguto?" Ij cred che nuij sim Mntaut. P’spiega’ che e p’me Mntaut c’ vol nu libbr ruoss. Ij n`pass nu jiurn cha nu c’pens.

 A che pens? M’passan tant cazz p’la cap. Li ricord chiu bell e pur quill chiu brutt song semp d’quann si piccul. 
A sta’ chu Z Giuann LuCor a para’ taziol dint la nev ando’ Mnguccion e nu ricord ch’ha stat ficcat dint a lu cor mije da quann tneg 10 ann. Questo e’ Montaguto….. 
Quann m’artrav da La Funtan La Noc, ando’ avev passat na jiurnar a aiuta’ a Mamm, e m truav nazz a lu campsant e mnav nu poc d’vient e frsciav miezz a l’ablr e ij m’cacav sott p’la paur. 
Questo e’ Montaguto… 
A la cas d’Don Pepp , lu Sincch, na vntien d’ uagliunciell a urda’ la TV Dei Ragazzi. Tutt citt’, citt. Putiv snte’ na mosch. 
Questo e’ Montaguto… 
A la Funtan Nov quann tran nu vient cha spaccav la faccij e Mann a lava’ pann, l’man gelat, li pied chu li glun, lu puorch ch’aspavv p mangia’, e lu mul cha avev ij a bura’. 
Questo e’ MOntaguto… 
Ando’ lu Frrar a gira` la manuell p’lu fuoc. A guada’ com mttevn li fier a li ciucc e lu padron d’lu ciucc cha dicev semp "Nt mtenn a dret cha qiess men chauc’" 
Questo e’ Montaguto… 
Npont a la Riell durant l’invern a mna’ apll d’nev e vede a chi chiu’ s facev ross quann ruculav. 
Questo e’ Montaguto… 
A spenn or e or ando’ Ze Raffilucc’ Fich Fich vcina na stuf a legn e aiuta’ a fa lu punt al giorno chu Carmelin. La pulent chu li sausicchij ando’ Ze Raffilucc e na cos cha n’s’ pot scurda’. 
Questo e’ Montaguto… 
Per me e’ molto difficile distiguere se io sono Montaguto oppure Montaguto e’ io.
PS: ieri ero al pc, parlando con Marianna, che mi ha informato della webtv di Montaguto. Sono stato un’ora ad ascoltare Mikey e co. a parlare di ADSL, Mingucc, Sant Rocc e lu can cha morrz l dinocchij e riesco forse a capire per la prima volta che MONTAGUTO stà CAMBIANDO, eccome! Sono orgoglioso di vedere che sta avvenendo! M’sent nu poc gelus si’ che n’pozz aiuta’ d’chiu’, ma m’ rassegn e m vev nata birr a la faccij’ d chi m’vol ben. Per molte persone quello che fate voi ragazzi non significa tanto, ma per me è tutto. Sti duij uagliun cha stann chu te, Mikey, l’haij impara’ a parla’ lu mntautes viecchj. Magg fat doij risat cha quas quas m’pisciav sott. Montaguto è… Montaguto.com! Anche questo è Montaguto.
Mngucc Lu Cor

2011-09-25 12:24:53

0

Commenti

comments

Lascia un commento